İSTEDİĞİMİ BULDUM EŞKERE CAN İÇİNDE

 İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri


İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM, yunus emre şiirleri

İSTEDİĞİMİ BULDUM


İstediğimi buldum eşkere can içinde 

Taşra isteyen kendi kendi nihan içinde 


Kaim durur ırılmaz onsuz kimse dirilmez 

Adım adım yer ölçer kendi revan içinde 


Bu tılsımı bağlayan cümle dilde söyleyen 

Yere göğe sığmayan girmiş bir can içinde 


Uğru olmuş uğrular kendi kendini çalar

Sahne kendisi olmuş kendi zindan içinde 


Tutun diye çağırır Uğru dahi çığırır

Bu ne acaip uğru bu çağıran içinde 


Siyaset meydanında galebeden bakan ol

Siyaset kendi olmuş girmiş meydan içinde 


Kudret kılıcın almış nefsin boynuna çalmış 

Nefsini tepelemiş elleri kan içinde 


Sayrı olmuş inciler Kuran ününü dinler

Kuran okuyan kendi kendi Kuran içinde 


Bu tılsımı bağlayan cümle dilde söyleyen 

Yere göğe sığmayan girmiş bu can içinde


Yüce yüce arş düzer kend'özün anda düzer

Gör nice cevlân eder hırka pilan içinde


Türlü türlü imaret köşk ü saray yapan ol

Kara nikab tutunmuş girmiş külhan içinde


Baştan ayağa değin hak nuru seni tutmuş 

Hak’dan ayrı ne vardır kalma güman içinde 


Bir isen birliğe bak ikiyi elden bırak

Bütün mana bulasın sıdk u iman içinde 


Girdim gönül şehrine daldım onun bahrine

Aşk ile seyrederken iz buldum can içinde 


O izi ben izledim sağım solum gözledim

Çok Acaibler gördüm yoktur cihan içinde 


Şah uluban oturur kula buyruk tutdurur

Fermanını buyurur küfr i ferman içinde 


Yunus senin sözlerin manidir bilenlere

Söyleyeler sözünü devr i zaman içinde 


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar