ÜŞ DE YİNE GELDİM Kİ BEN SİR SÖZÜN AYAN EYLİYEM

 ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri


ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM ,yunus emre şiirleri

ÜŞ DE YİNE GELDİM 


Üş de yine geldim ki ben sir sözün ayan eyliyem 

Bu söz ile yeri göğü cümlesin hayran eyliyem


Diler isem ten eyliyem diler isem can eyliyem 

Gönlüm Tur ü canım Musa Taht-i Süleyman eyliyem


Dirlik bana karşı gele ben dirliğin boynun buram 

Ölüm eğer vacib ola ben canı kurban eyliyem


Isa Meryem nice varir şöyle varam ben ol Haka 

Fazlı yolunda ol Hakin âlemi handan eyliyem


Azrail dahi kimdürür kasd edebile canima 

Ben anın kendi kasrini kendine zindan eyliyem


Ya Cebrail kim ola kim hükm ede benim 

Yüz bini Cebrail gibi ahimla perra eyliyem


Bizden evvel gelenlere måniyi pinhan dediler 

Ben anadan doğmuş gibi geldim ki üryan eyliyem


Yunus senin gönlün evi dopdoludur Hak varlığı 

Üş gelmişim aşıklara varlıktan ihsan eyliyem


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar