BENİM BURDA KARARIM YOK

 BENİM BURDA KARARIM YOK ,yunus emre şiirleri


BENİM BURDA KARARIM YOK ,yunus emre şiirleri

BENİM BURDA KARARIM YOK ,yunus emre şiirleri

BENİM BURDA KARARIM YOK ,yunus emre şiirleri

BENİM BURDA KARARIM YOK ,yunus emre şiirleri

BENİM BURDA KARARIM YOK ,yunus emre şiirleri

BENİM BURDA KARARIM YOK 


Benim burda kararım yok 

Ben burdan gitmeye geldim 

Bezirgânim metaim çok 

Alana satmaya geldim


Ben gelmedim dava için 

Benim işim sevi için 

Gönüller dost evi için 

Gönüller yapmaya geldim


Dost esriği deliliğim 

Aşıklar bilir neliğim 

Devşiriben ikiliğim 

Birliğe yetmeye geldim


O hocamdır ben kuluyum 

Dost bahçesi bülbülüyüm 

O hocamın bahçesine 

Şad olup ötmeye geldim


Burda biliş olan canlar 

Orda bilişirler imiş 

Bilişi ben hocam ile 

Halim arzetmeye geldim


Siz Yunus'tan sorun haber 

Dost kanda ise anda var 

Haberi gel gör benden al 

Ben onu görmeye geldim


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar